Thursday, November 04, 2010

Sick today!


(http://3.bp.blogspot.com/_UtSZZd_SkWo/SxXZlsFdxQI/AAAAAAAAARQ/yi62_ryAPxc/s400/BarfingMan.jpg)

Ughhhh. I've been sick most of today. Phooey. Not much fun at all. Sore throat, fever, general murder-me-right-now sorta sickness... and it didn't help that I still had to go to work and tough it out. I was glad to get home, strip naked, gulp down forty-eight tylenol, and just veg on the couch for a couple of hours.

(pic related)

I'm not thinking it's bad enough to see a doctor, though. I'm not sure I trust the medical profession in the first place, and I also don't quite have full health care coverage. Anyway, this probably isn't the sort of sickness that a doctor could do much for... just give me some "feel goods," or something, I guess. :P

Sorry for the boring post, everyone. I didn't really feel like talking about anything of consequence.

----Blind Prophet

22 comments:

Buff Drinklots said...

Bah being Sick sucks.

Colin B said...

Damn, hope you feel better, the drawing's flattering though

Willow said...

Being sick sucks, get better soon....

FORISBAN said...

get better soon as possible!

Han said...

Tough times being you. I currently have a massive tension headache from clenching my jaw in my sleep though, it's been here for two straight days. We can wallow together.

The Square Circle said...

lol. that picture is great.

RoodNverse said...

hope you get well

iRetiv said...

hope you feel better bro

The Angry Vegetarian said...

Sorry you're feeling sick. I thought I was over my sickness but I can still feel it lingering around today. I don't want to take any antibiotics or anything, I need to strengthen my body.

MRanthrope said...

I've been feeling shitty all week myself. Heres to getting healthy

El Trombone said...

That looks really bad... what did you eat?

Sykefu said...

rhis picture, disgusting. also, get better asap.

KTOTHES said...

Haha why is the background a map. get better!

MacPCharmony said...

damn, I'm getting sick too!

ModerneFusion said...

that' a pretty disgusting picture LOL but i hope you feel better :P

Fuuuuuuuu said...

thanks for sharing this

Swift Love said...

good stuff! xD

About Insurance said...

I hate being sick

amidoinitrite? said...

get well soon!

J. Antonio said...

Get well my friend!!

.

Rezden said...

Hope you start feeling better.

iRetiv said...

feel better yo